Kontakt os

Aktivitetsplan for spejderåret

Organisation

Generalforsamling og regnskab

Indkaldelse til opstartsmøde på søndag kl. 10.00

Kære spejdere og spejderforældre,


En ny sæson står for døren og vi glæder os rigtig meget til gensyn og opstartsmødet, der afholdes søndag den 13. september kl. 10-14.00 ved parkeringspladsen ved Fondation Folon (bagsiden af La Hulpe parken), Drève de la Ramée 4, 1310 La Hulpe. Link til Google map: https://goo.gl/maps/5nK54DP17uFWTqSK6. Ved parkeringen står der ledere til at guide jer hen til græsplænen.


Der er god plads til at overholde COVID-19 reglerne. Der vil være håndsprit til fri anvendelse og alle over 12 skal bære ansigtsmaske. Vi følger reglerne tæt og justerer programmet i takt med at reglerne ændres. Link til de nuværende regler fra de belgiske spejdere finder du her.


Hvis du ikke allerede er det, beder vi dig melde dig ind i vores lukkede Facebook-gruppe, som er den hurtigste kommunikationskanal i tilfælde af sidste-øjebliks-ændringer.


Efter en fælles opstart med velkomst til gamle og nye spejdere samt oprykning vil der være aktiviteter i de forskellige grene. Vi synger farvelsang kl. 13.50, så vi er klar til at slutte kl. 14.

Husk madpakke, drikkedunk og sko og tøj efter vejret – vi er udendørs.


Tilmeld dig eller dine børn via denne Doodle: https://doodle.com/poll/xtpmc6hfrs42gfk4 hvor du også skal krydse af hvilken gren, du tilhører fra før sommerferien. I kommentarfeltet bedes du skrive om du rykker op. Tilmelding er nødvendig, så vi har styr på antallet af deltagere, og skal ske senest torsdag den 10. september klokken 18.


- Familespejd er en helt ny aktivitet for de små børn sammen med deres forældre;

- Minigruppen består af 1.-3. primaire;

- Juniorgruppen består af 4.-6. primaire (for belgiske skoler) og 4. primaire til 1. secondaire (for Europaskolen);

- Trop består af 1.-3- secondaire (for belgiske skole) og 2.-4. secondaire (for Europaskolen);

- Klan er fra 4. secondaire (for belgiske skoler) og 5. secondaire (for Europaskolen) og opefter.

Når du sender dit barn til spejder, skal du vide:


Spejderlederne har deltaget i førstehjælpskurser og udøver førstehjælp med det standardudstyr, der er i vores førstehjælpskasse. Har dit barn særlige behov, har du ansvaret for, at vi ved det. 

- Vi kommunikerer med billeder fra vores aktiviteter på vores lukkede Facebook-gruppe. Hvis dit barns billede ikke må offentliggøres der, skal vi også vide det.

Vel mødt på søndag kl. 10! 


På vegne af spejderlederne

Flemming, Jesper F, Rikke L, Sara og Rikke E